Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Er det normalt å få fødselsgave? Er dette noe som ALLE praktiserer og er det jewlery som er det vanlige eller?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Tror det er veldig forskjell fra krets til krets. I mine vennekretser er det vanlig, og jeg og mange av de andre jentene har fått aliansering. )
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Fitt diamantarmbånd den ene gangen og stor veske fra burberry den andre gangen.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Fikk høre at han hadde sagt til alle at jeg ikke visste hvem som var faren fordi jeg lå jo med alle.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Jeg fikk ingenting bortsett fra verdens beste hjelp under svangerskapet og fødselen Han fikk kjede i pappagave
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #7 Skrevet 28. november 2008 Jeg fikk det og det har mine venninner også. Tror det varierer veldig fra miljø til miljø. Begge deler er nok like vanlig! Mannen min visste ikke om dette før han fikk et hint om dette av en venninne av meg, hehe! Jeg fikk turjakke (canada goose), turstøvler (hunter) og diamantring :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå