Gå til innhold

Lang syklus!! :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en syklus på alt fra 32-36 dager, så jeg aner ikke når jeg skal ha EL. Jeg ble gravid i mars etter samleie EN gang uten kondom og det var enten i slutten av mens eller første dag uten. Skjønner ikke hvordan jeg ble gravid da når jeg har så lang og ustabil syklus...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke hvordan mine sykluser er heller. Forrige mnd var den 21 dager. Og denne ser ut til å bli ca 40 hvis jeg ikke blir gravid...Fikk EL slim på dag 25 :(

Jeg aner ikke hvordan syklusen min jeg ble gravid forrige gang, det er så lenge siden. Men hadde en SA og ble gravid igjen neste syklus....

Skrevet

Mener du mars i fjor? Eller at du mistet,, for hvis jeg tolker deg riktig så er du ikke gravid nå?

Jeg har også sykluser på 30-35 dager. Dødens lenge! MEn jeg holder ut på et vis;) Jeg har EL rundt dag 16-20. Kjenner etter/sjekker elslim og har dette normalt fra 3-5 dager, hvorav den siste dagen er selve eggløsningsdagen.

Skrevet

32-36 dager vil jeg ikke si er så veldig lang syklus. En viss peiling bør jo du ha på når du har EL. Jeg har sykluser på mellom tre og fem måneder (fem måneder er det lengste foreløpig)!! Da kan du tenke det at det er umulig å vite når EL er!!

Høres veldig merkelig ut at du ble gravid på den siste dagen av mensen eller dagen etter. Trodde i grunnen ikke at det var mulig!

Uansett: Hvis du har sykluser på mellom 32 og 36 dager, vil det si at du har EL ca 14 dager før dag 32-36, dvs. ca mellom dag 18 og 22 i syklusen.

Ønsker du å bli gravid, er du gravid (siden du skriver at du ble gravid i mars) eller er du redd for å bli gravid? Ikke helt lett å skjønne hva du mener.

Men: Lykke til!

Skrevet

Hehe ser nå at jeg var litt rar i hovedinnlegget... Jeg var gravid i mars, mistet i uke 6. :(

Nå vil jeg bli gravid igjen...

Jeg vet at det hørtes merkelig ut, men det kan kun ha skjedd da. Vi var veldig forsiktige ellers... Vi brukte kondom samtidig som vi hoppa av i svingen de andre gangene, og det er enda merkeligere om jeg ble gravid av det! Hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...