-prøverpånytt- Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Savner babyen min,og samtidig ønsker jeg å bli gravid på nytt,også er det så mange lykkelige nygravide her nå.Snufs.. Har også fått nyheten om at min svigerinne venter baby(er jo selvfølgelig glad for det)men er likevel lei meg. Tenker på at jeg kunne hatt babyen min hos meg nå.. Kroppen min er helt i ulaget om dagen også. Fryser hele tiden,har tatt tempen siden søndag for å se hva som er årsaken.Den ligger på 37,1 til 36,5 som jeg hadde i går kveld. Humøret på bånn,vondt i magen.. Uff nei nå ble det mye suttring. Kanskje jeg skulle ta meg en pause fra disse sidene? Hva synes dere? Lurer på å bestille meg en legetime.For 2 uker siden fikk jeg diagnosen diabetes type 2,så sikkert deppa pga det også..
**Baby**number**two** Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Det er ingen lett situasjon du er i. Skjönner at du tenker mye på babyen din, og at det svir i hjertet når man hörer om alle andre som er gravid. Selv om man får dårlig samvittighet for det, så synes jeg at du har rett til å föle det på den måten. Vet ikke om du mener du vil bestille legetime fordi du föler deg syk i kroppen, eller om du vil ha noen å prate med om tankene dine. Jeg har selv opplevd en del vonde ting i livet (ikke mistet et barn, men har hatt en bror som har värt veldig veldig alvorlig syk), og jeg har värt å pratet med psykolog om de tankene som jeg har hatt. Kan virkelig rekommenderes, det er ofte enklere å sortere tanker og fölelser når man har noen utenforstående å snakke med. Önker deg all lykke, og synes det er bra at du ventilerer deg. Det hjelper ofte å få tankene i tekst. Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå