elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Bestillte fra lookfantastic. En pakke med to foundation: beige og medium beige, to koster, mineral veil og face color. I tillegg best jeg rouge, concealer, primer og en fuktighetskrem som skal hjelpe mot urenheter. Gleder meg til å begynne. Har aldri helt fått til dette id greiene. Synes linjene mine blir mer fremtredende osv, men nå har jeg alt av hjelpemidler så nå bør jeg vel få det til? Er ikke medium og medium beige ganske ok farger som passer til de fleste? Jeg er ikke helt blek likssom, har endel fregner, men er vel ikke akkurat gylden i huden fordet.. Har ei venninne som er mye blekere enn meg som bruker medium beige, så tenkte at da kan jeg ikke gå blekere enn det hvertfall.. Jaja.. vi får nå se nå om det blir noe bra resultat. Er dette riktig rekkefølge for påføring? 1.primer 2.concealer 3. foundation 4.Mineral veil 5.face color 6.rouge ???? Og hvor lenge skal man egentlig gni kosten i pudderet før man påfører? Djiiises... Ser at sminkingen kommer til å ta lengre tid hvertfall.. Men HÅPER på et bra resultat!
tante grusom master of law Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Gratulerer med id-pakke! Jeg bruker det og er kjempefornøyd. Vanskelig å si om fargen blir for mørk til deg når jeg ikke vet hvordan du ser ut. Jeg er lys og bruker fairly light, light om sommeren. Ang rekkefølgen, så ble jeg anbefalt å bruke concealeren oppå foundationen av hudpleieren, men eller ser din rekkefølge bra ut:) Du skal ha litt pudder i lokket, og gni kosten tils puddret er sugd opp i kosten. Du må ha oppi pudder i lokket flere ganger, til du har dekket ansiktet. Lykke til:)
Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Fulgte det ikke med en bruker DVD da? Det gjorde det i min ID starters kit. Kjøpte i Amerika. Jeg er også lys, blir ikke brun, har fregner om sommeren. Bruker fairly light og light om sommeren. Lykke til:)
MartheMor+Lillegutt Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Hva kostet pakken? Jeg har veldig lyst å prøve ID, og denne pakken høres jo helt super ut:)
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 28. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2008 http://www.lookfantastic.com/beauty/bare-escentuals/gifts-and-packs/bare-escentuals-get-started-kit-light.html Pakken kostet 45pund, men så best jeg noen id produkter og en shampo utenom og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå