3+1=<3 Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 vet ikke helt hva jeg skal tro...tror den var positiv:) fikk 2 streker..men den ene var veldig svak...har selfølgelig blitt kjempe glad nå..men er så redd for å bli skuffet..at tr skal komme eller at det var en falsk test.. skal vente til mandag å ta en ny da men...yes yes yes
Sivalur Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Uten å 'jinxe' deg så våger jeg meg på et ørlite *gratulerer*... Håper du får megapositiv test på mandag!! Blir nok en lang helg...
3+1=<3 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2008 takk =) prøver å si til meg selv at en strek er en strek..hehe helga blir nok lang..har blitt utålmodig allerede..hmpf!
Tweak Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 En strek er en strek ja! Gratulerer! Uansett hva som skjer framover, så er du gravid akkurat nå! Så jeg ønsker deg alt godt og et lykkelig svangerskap der alt går bra med deg og den lille!
3+1=<3 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2008 tusen takk så hva skjer nå? når ringer jeg legen?
Lectrix Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Jeg også! I dag! Streken var svak, men det betyr uansett gravid, selv om mye er usikkert mht hvordan det går. Jeg føler meg supergravid, kommer sikkert til å vagge hvert øyeblikk, går sakte opp trappa, holder meg på magen (det stikker), og ligger på sofaen i påvente av middag. Litt småkvalm. Hurra! Håper det går bra med deg også. Første gang?
3+1=<3 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2008 ja,det er første gang..enn deg? føler meg helt blank..vet liksom ingenting...når jeg skal ringe lege osv det har ikke helt sunket inn enda...er så fryktelig spent har vært ganske kvalm i en uke allerede...det var nesten jeg måtte gå hjem fra jobben i går..gammel er du?
Lectrix Skrevet 28. november 2008 #8 Skrevet 28. november 2008 Første gang her også. Jeg er 28! Her ble det utdanning og jobb først - men egentlig er det vel fordi vi ikke har vært sammen så lenge. Godt å kjenne på at vi vet hva vi vil og hvem vi er, da. Men jeg føler meg ganske usikker på hvordan jeg skal gjøre akkurat dette! Jeg tror det er mest sure oppstøt jeg har, ikke sånn at jeg kaster opp eller noe. Skal du ringe lege nå snart, da? Jeg har hørt at de ikke gjør så mye før det har gått en viss tid, fordi sjansene for spontanabort er ganske store. Gulp. Men det skal gå bra med oss, da! Nå lar jeg "far" styre litt også. Tror han er litt forvirret, stakkar...
3+1=<3 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. november 2008 er 22...vi er også utdannet å i fast jobb..så det er jo en liten trygghetsfølelse har ikke peiling på når man skal til lege..mn hvis jeg fortsetter å være så kvalm så ringer jeg nok til uken! når skal dere fortelle det til besteforeldre? tenkte vi skulle gjøre det på julaften..når alle er samlet ja,vi får håpe det går bra (krysser fingrene)
3+1=<3 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. november 2008 har du menssmerter forresten? her kjennes det ut som tr kommer hvert øyeblikk...blir litt nervøs!
Lectrix Skrevet 28. november 2008 #11 Skrevet 28. november 2008 Vi skal nok også fortelle det på julaften, omtrent. Jeg har litt lyst til å vente enda litt med å fortelle til de som blir søskenbarn, til sammen fem unger (4-10). Synes det må være litt sikrere først, men det kan jo hende vi sier det likevel. Jeg var sikker på at tr skulle komme, har hatt noe spotting også, og tidvis typiske smerter. Så har det forsvunnet. Men jeg tror det er veldig vanlig - minst to av venninnene mine med barn har fortalt at de trodde de skulle få besøk av tr i flere uker etter positiv test... Dette er spennende! Hold meg oppdatert.
ifie Skrevet 28. november 2008 #12 Skrevet 28. november 2008 Gratulerer så mye til dere begge to! Man kan godt ringe til legen med én gang, men det er vanlig å komme til første kontroll rundt uke 10. Det er så klart fryyktelig lenge å vente på en endelig bekreftelse, men det er vel nettopp fordi "alt" kan skje. Masse lykke til dere!
3+1=<3 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #13 Skrevet 28. november 2008 takk men man kan vel komme en stund før uke 10 for og bekrefte graviditeten? eller bruker man ikke å gjøre det?
ifie Skrevet 28. november 2008 #14 Skrevet 28. november 2008 Da jeg ble gravid med gutten min, var jeg fryktelig forvirret og trudde ikke riktig på det (var ikke helt planlagt). Jeg hadde litt surr med menssyklusen, så jeg viste ikke riktig hvor langt jeg var på vei (+ - 4 uker). Jeg ringte legen ganske med én gang, og damen i telefonen regnet ut fra ca siste mens og ga meg en time - i uke 10. Siden jeg var så forvirret sa jeg at det sikkert kunne hende at testen var feil, og at jeg kanskje ikke var gravid? sånn bare for å ha det sakt...! Men damen sa at -joda, du er gravid. Hehe Men man kan sikkert stikke innom med en urinprøve, da!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 28. november 2008 #15 Skrevet 28. november 2008 Gratulerer så mye med spiren! Masse lykke til i Svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå