Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 .. Men er bi eller hetero nå? Har du dårlig samvittighet, eller er det ingen "hemmelighet" for familie og bf?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Jeg har hatt elskere av samme kjønn som meg selv, men er gift med en mann. Han vet om det, familien min har ikke noe med det. Ingen dårlig samvittighet for hvem jeg er nei =) Jeg sier det bare ikke til hvem som helst, da jeg synes det er en høyst privat sak.
Bunnies by night Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Har hatt jentekjæreste, familien min vet det og sambo vet det, men sambos familie vet det ikke - det er heller ikke noe de har noe med;)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Mer privat enn om det hadde vært menn?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Anonym 16.12 her. Mitt sexliv og min legning er en privatsak. Punktum finale. Men jeg hadde aldri skjult et fast forhold. Jeg har ikke fortalt min familie om mine seksuelle forbindelser. Hverken de kvinnelige eller de mannlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå