Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 - 9 i dag - og endelig tror jeg det er noe på gang her også! I går blødde jeg litt hele dagen, hadde skikkelige mensmurringer og nedpress hele dagen. På kvelden presset det skikkelig, kom takvis med jevne mellomrom, men kjentes ikke ut som rier slik jeg har forestilt meg det... Gikk å la meg i halv ellevetiden, og det fortsatte litt, før det gav seg helt. Våknet igjen i to-tiden, og da kom smerten takvis i korsryggen og nederst i magen, som skikkelig menssmerter. I halvsøvne prøvde jeg å ta tiden, og var ca 6 min mellom hver... sovnet godt mellom hver gang, og husker jeg var redd jeg skulle sovne fra hele fødselen - haha;) Sto opp i seks-tiden, og fortsatte... sambo begynte å måle og var lenge mellom 4 og 6 minutter mellom hvert "tak". Varte i ca 15-20 sekunder. Var vondt, men ikke sååå vondt:) Gikk en tur, og fortsatte i samme tempo. Så.. i ti-tiden gav det seg. Har kommet noen få slike "tak" på dagen, men ellers ikke merket noe. Nå driver nok slimproppen å går, blæææh... masse,masse slim med blod og gørr i... Mensmurringene har kommet tilbake, og har hatt et par slike "tak igjen... Kanskje det blir baby på oss i natt?! *hååååper* Har ikke ringt føden enda, er vel ingen vits enda? Hva ville dere gjort? Hva tror dere jenter? Dette peker vel snart i retning baby?
Mjølkekua Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Jeg har troen på at det blir baby på deg i nærmeste framtid :-)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Dette høres jo lovende ut! Du kan jo ringe føden og si hvordan ståa er, så får du vite når du skal komme inn. Som regel når de varer i ett minutt og er ca 5 min mellom, så vidt jeg husker. Lykke til!!
Mamman til M&E Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Så spennende! Høres definitivt ut som om noe er på gang ja. Masse lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå