Gå til innhold

OH MY GOD!!!!!

Frøken82 *er så lykkelig*

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEG ER GRAVID!!!!!!!!!

Sitter her med 4 (!!!!!!) positive tester foran meg. Steken kom etter bare 5 sekunder, klar og tydelig, før kontrollstreken faktisk!!

Tror nesten ikke det er sant...

Har ikke anelse hvor langt jeg er på vei, har ikke hatt mensen siden 1 september. Har hatt mistanke om det en god. Har hatt mensmurringer og flere symptomer i 7-8 uker faktisk. men bare fått negative tester. Siste hos legen for 3 uker siden...

Men jeg er alttså GRAVID :):):):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt!! Gratulerer så mye!! Blir veldig spennende å se hvor langt du er på vei:) Hold oss oppdatert:)

Skrevet

Gratulerer så mye, merkelig at du har fått så mange neg tester før...blir spennende og få vite hvor langt du er på vei da:)

Lykke til i svangerskapet.

Skrevet

Ja jett om jeg er spent på det!! :)

Skrevet

Gratulerer!!! Så flott! Blir spennende å finne ut hvor langt du er på vei da - best å passe på at du får ul i god tid! :)

Skrevet

Gratulerer så mye! :-)

Siden du testet positivt i dag så er du jo minimum 4 uker på vei, men en kan jo omtrent legge til i allefall 2 kanskje 3 uker, siden du kanskje kunne ha testet positivt også bare noen dager etter sist hos legen. Så du er da 4-7 uker på vei kanskje?

Jeg ville uansett ha ringt legen og sagt at du er gravid, og at du ikke har hatt mens siden september. Da får du sikkert komme inn til en sjekk snart og kanskje til og med tidlig ul! :-)

Skrevet

Ja skal ringe så snart di åpner over helga.

Har enda ikke gådd opp for meg, tenk - jeg skal virkelig få en liten baby!!! :D

Har jo hørt om di som tester positivt sent, så det er jo faktisk mulig..

Har liksom hatt på følelsen at det var noe lenge nå.

Blir i allefall veldig spennende å få vite!! :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!

Lykke til og kos deg masse med den voksende magen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...