Gå til innhold

Dere med flaskebarn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det bare jeg som syns det er skikkelig ekkelt med babyer som får morsmelk som gulper? Jeg blir så kvalm jeg! Hvis de gulper utover seg selv er det ikke snakk om at jeg takler å holde den ungen etterpå.. grøss! Det er nok bare tanken som gjør meg dårlig, men det føles så mye eklere når det er morsmelk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ditt eget barn, eller har du ikke barn selv enda? Jeg tror de fleste foreldre tåler gulping fra egne unger bra uansett hva det er som gulpes opp ;)

Skrevet

Jeg har flaskebarn, og syns jo det er litt ekkelt når hun gulper. Og det er litt ekkelt når andre flaskebarn gulper... men jeg blir så KVALM når det er barn som får pupp!! Det er så ekkelt!

Hi

Skrevet

På andres unger kan jeg syntes det er ekkelt, men på min egen er det ikke ekkelt i det hele tatt. Hehe

Skrevet

Jeg synes det er kvalmende når andres barn gulper uansett, men før jeg hadde ammet selv syntes jeg morsmelk gulp var ekstra ekkelt. Nå er det ett fett. Like ekkelt alt sammen.

Skrevet

Huff, blir dårlig av tanken jeg nå ;) Hehe..

Skrevet

gulp er jo ikke akkurat herlig, men man venner seg til det meste;) Syns heller ikke bæsjebleier er himmelen, men bryr meg mindre å mindre for hver bleie, mens BF stakkar brekker seg fortsatt ved ekstra ekle bleier, og gullet er jo 5 mnd:p Syns forsåvidt ikke det er noe forskjell på puppemelk eller flaskemelk, gulp lukter surt og ekkelt uansett, men barna kan gjerne kose med meg etter at de har blitt tørket:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...