Gå til innhold

Når sluttet deres barn med bleie på dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente/gutt?

Når sluttet h*n med dagbleie/nattbleie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 uker siden, var da ganske nøyaktig 2 år og 9 måneder.

Har fortsatt nattbleie, men den er altid tørr, bare latskap fra vår side, gjør gjerne oss selv en bjørnetjeneste med å behodle den, men slik er det nå, men blir nok slutt på den ganske så snart. Er en gutt jeg har!

Skrevet

Jente

Sluttet med dagbleie 2 år og 2 mnd, nattbleie nå nylig, 2 år og 10 mnd.

Skrevet

Jente

Sluttet med dagbleie når hun var 2,5 år. Sluttet med nattbleie når hun var 2 år og 7 mnd

Skrevet

hun var akkurat 2 år og 2 mnd. da sluttet hun på dagen.et par uker etterpå sluttet hun på natten..

Skrevet

2år og 0,5 mnd m dagbleia( bruke fortsatt bleie i bhg, går 60%) hatt kun 1 tisse uhell sia vi bynte m d før 14 daga sia. bruke fortsatt nattbleia.

Skrevet

Min eldste sluttet da hun var 2 år og 5 mnd (sluttet med nattbleie 3-4 mnd etterpå, og yngste sluttet et par uker etter 2 årsdagen. Hun sluttet med nattbleie måneden etter, har ikke hatt noen uhell.

Skrevet

jente

sluttet for på dagen for en uke siden med både natt og dagbleie. et par uhell i barnehagen, glemt seg når hun var ute :-)

2 år og 6 mnd.

Skrevet

jenta mi sluttat da hun var ca 2 år og 7 mnd, Hun er nå 3 år og 1 mnd og bruker fortsatt natbleie. Den er skikelig tung av tiss hver morgen. Hvordan få henne til å slute med nattbleie/gå på do på natten?? Jeg synes imidlertid at hun tisser lite på dagen til tross for at hun får i seg mye væske.

Skrevet

Den eldste jenta sluttet med dagbleie da hun var 3år og 7månder,og natt bleie 2 dager senere. Den minste jenten sluttet med bleie da hun var 2 år og 2månder, og sluttet med nattbleien 2 månder etter, hun sa plutselig selv at hun var blitt stor jente og ikke trengte bleie lenger.

Skrevet

Gutten min var 17 mnd. Sluttet samtidig med dag og natt bleie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...