Gå til innhold

Interiørbutikker i Bergen


Gjest

Anbefalte innlegg

Trodde liksom jeg var kjent i byen min jeg, men kan noen tipse meg om små koselige interiørbutikker i Bergen.. Må handle litt nytt til jul, Vil ikke kjøpe alt på IKEA, jysk osv... Da har jo alle det samme.

 

takker for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kremmerhuset på Bystasjonen.

Det er en koselig butikk på Kløverhuset, men husker ikke hva den heter.

Kid, i H&M Huset.

Spar Kjøp har jo litt stæst!

Men det er jo mye det samme det også!! :P

Black Design Shop på X.

Kommer sikkert på flere!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, men de butikkene vet jeg om. Tenkte på små koselige, litt særegne butikker. Det ligger feks en på Strandkaien, husker ikke hva den heter. Det er ikke så ofte jeg får sjangen til å gå i byn uten barnevogn, da hadde det vært gøy med noen tips om hvor jeg finner butikkene... Noen som vet om det er noe i Øvregaten og der omkring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg tatt turen til skostredet. Ved inngangen fra politihuset ligger en møbel/tekstil/litt stæsj butikk som før var på galleriet. På høyre hånd ligger det en til, og mange andre butikker som ikke er så vanlige.

 

Mint i Strandgaten er min favoritt, og finner også en del fint på Ting. Jeg var akkurat å kjøpte glasskrukker med lokk ved siden av Dyvekes Vinkjeller. Rett overfor blomsterbutikken har det kommet en fin fin interiørbutikk som ikke bare er shabby. Lystøperiet som ligger i sidegaten til escalon ved fløibanen har en bruktbutikk på andre siden med kvalitetsvarer vil jeg si. Morsomme ting i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kan bidra med noen også.

 

I tverrgaten til tinghuset, rett over gaten fra ingangen til tiger -tiger ligger det en koselig butikk men en god del fine ting, jeg vil også anbefale deg Fryd på toppen av bystasjonen. Der har de sååå mye fint, og ikke er det dyrt heller!

 

videre så er det en god del utenom byen også da. Interiørhuset i alvøen, farmors hus på istdalstø/gullgruven,

samt living har mye fin juleting iår!

 

håper du finner d du ser etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...