Gå til innhold

smerter i ryggen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

klarer så vidt å sitte, har vondt i korsryggen. litt vondere enn mine vanlige menssmerter. kan noe være på gang??

er 38+1..

takker for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være noe på gang, men sånne smerter har jeg gått med i nesten 1 uke nå uten at noe har skjedd.. Har 6 dager igjen tl termin.

Er det konstant vondt?

Kan jo være tegn på at kroppen gjør seg klar til fødsel, men har hvertfall ikke skjedd noe her ennå:)

Skrevet

Jeg har slitt med vond korsrygg i alle mine sv.skap, og det tar seg opp og blir sterkere smerter til nærmere jeg kommer termin.

Den siste uken har det vært ganske ekstremt. Smerten sitter ganske langt nede i korsryggen, og litt mer på ene siden. Klarer ikke gå skikkelig, så jeg ser sikkert veldig rar ut når jeg beveger meg ;-)

Jeg har en uke igjen til termin, og gleder meg til å få ryggen min "tibake" etter fødsel :-)

Jeg har foresten gått over termin med alle de andre, så regner meg jeg gjør det denne gangen også.

Noen får sånne "tak" i ryggen når fødselen beynner, men hos meg er det bare ryggen som streiker pga stor mage som "drar" meg fremover, og gjør at det blir stor belastning på ryggen. Så smertene mine er der hele tiden. Hvis de kommer i tak, også når du sitter i ro, så kan det jo være tegn på begynnende rier..

Skrevet

har ikke hatt det tidligere i sv.skapet, den er ikke helt konstant, men kommer ofte, i tak... jeg kjenner det når jeg sitter, må opp å gå for at det skal bli bedre.. håper det er riene som nærmer seg ;)

takk for svar foresten :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...