Gå til innhold

Blødninger


ღMaritpusenღ

Anbefalte innlegg

Hjelp!?

 

Er det normalt med blødninger når man er gravid??

 

Har ikke hatt antydninger til menstruasjon etter at jeg ble gravid, før nå. Er ca 7 uker på vei (ifølge gynekolog), og idag er det plutselig en god del blod og litt slim når jeg går på do. Minner meg om startfasen på en menstruasjon. Er dette vanlig, eller er det noe galt nå?????

 

Innser jo at jeg ikke har sjans til å komme meg til fastlegen før helga. Bør jeg avvente å se hvor mye det blir, eller bør jeg få meg time på legevakta, og er det eventuelt noe de kan finne ut der?

 

Noen som vet?????

 

*übernervøs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå rett til legevakta!

Om ikke annet for å få et svar, slik at du slipper å være engstelig hele helgen.

Har vært i samme situasjon, helt uutholdelig skummelt.

Gå til legen, og lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på min 3 ultralyd idag, har ahtt 4 blødnigner under svangerskapet.

Er 10 uker på vei. Var livredd for at noe var galt jeg også, men det var det heldigvis ikke :) den lille har det helt fint, var så deilig å se på ul- idag, kunne se armer og bein røre seg som bare det, lå med hodet nedover, så navlestrengen å alt, skikkelig herlig følelse!

Da jeg var på legevakta fikk jeg bare beskjed om å legge meg helt i ro, hels på venstre side å "avvente" saken, å ble ikke mye rolig av det. Men heldigvis har jeg en utrolig herlig fastlege som ringte meg inn på gyn. hvor jeg fikk komme inn samme dag til ultralyd. Dem har fulgt meg opp utrolig bra! var der idag som sagt, å fikk ny time allerede den 18 desember for å kunne bekrefte at alt er bra med lillegull :)

ønsker deg lykke til, å håper du bli behandlet like bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...