Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 åååååå sitter her og hopper jeg... får ikke gjort noenting, bare går og suser.. kikker på klokka et par ganger hvert minutt og vandrer hvileløst rundt omkring... hodet føles som bomull, hendene rister, ikke ser jeg klart, hjertet hamrer i brystet mitt, bena er iskalde og hendene brenner og jeg er svimmel. jeg veksler mellom å fryse og ha hetetokter og det er absolutt ikke noe spennende på tv...., selvfølgelig ikke; klokka er jo ikke 3 engang... jeg skulle ha tatt resten av oppvasken, satt over en vaskemaskin, betalt noen regninger, kanskje tørket over gulvene en gang til.... gjort ferdig et par julepresanger... pakket inn noen julepresanger, gått i dusjen... , vært på butikken... men jeg klarer det bare ikke er helt lammet jeg... hvorfor? jo for om 4 timer kommer mannen min hjem etter å ha vært borte i 3 uker... det har blitt veldig mange lange telefonsamtaler og jeg er evig takknemlig for telenors frifamilieordninger... men om 4 timer kan jeg ta på ham igjen, lukte på ham og kysse ham. og jeg gleder med mer enn jeg noensinne gjorde som unge på julaften. hvordan er det mulig å elske noen så høyt? og samtidig være så heldig at han elsker meg akkuratt like mye og har det nøyaktig på samme måten? klisjeer er en klisjé jenter... ekte kjærlighet finnes faktisk! ville bare minne dere om det, og gi dere som ikke er i et godt forhold et lite håp og forhåpentligvis et blaff av en god følelse
blirjegsnartmamma Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 ååå jeg kjenner igjen følelsen Er det ikke deilig å være så forelsket? Og særlig når det bare varer og varer, år etter år Kos dere masse ikveld!!!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 jo det er ufattelig deilig og jeg unner alle å ha det sånn jeg trodde faktisk det var en klisjé jeg da..., helt til jeg plutselig traff HAM med stor H. (og jeg er ikke 22 altså hehe, nermer meg 40) men føles ut som jeg er 17 igjen
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Deilig det. Og derfor er jeg så glad for at mannen min jobber08.00 til 16.00 og kommer hjem vær dag. Han liker ikke å jobbe så mye overtid for han vil være sammen med meg og barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå