sykkelpumpe Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 I forrig svangerskap hadde jeg ikke kynnere (som jeg merket i hvert fall) Dette svangerskapet har jeg hatt masse, og nå, med 4 dager igjen til termin blir det mer og mer. Får kynnere av og sitte på do (nr. 2 vel og merke) blir det mer av det jo nærmere fødselen en kommer? Jeg hadde ingen tegn sist på at det var en fødsel i anmarsj, før den var det, prøver derfor og ikke tenke så mye på dette med tegn, MEN disse kynnerne merker jeg jo! Er ikke vondt, bare gangske ubehagelig.. O du søte ventetid, jeg er drittlei av og vente!
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 jeg er førstegangs jeg da .... men jeg har hatt kynnere siden uke 20 å det har bare blitt mer å mer av di..... nå får jeg kynnere bare av å sitte i sofaen å slappe av!! er 38+3 da.... så håper di utvikler seg til noe mer etter hvert:-) mine kynnere er å ubehagelige å av å til grenser di til vondt.... nesten sånn at jeg begynner å lure på om fødselen er i gang. er å skikkelig lei av å vente... skulle ønske lille nurket kunne skynne se litt:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå