nicknavn Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Hva syns dere er greiest? At to venninner kommer samtidig på besøk eller hver for seg? At to venninner spleiser på gave til deg eller at du får en gave fra hver?
-MtG- Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Det kommer jo helt an på. Er det to venninner som kjenner hverandre godt så er det jo fint at de kommer sammen så man slipper å ha besøk hele døgnet, men kjenner de hverandre ikke fra før så synes jeg det blir rart å ha dem der samtidig. Gaver må jo alle få gjøre som de vil med.
polarn & pyrene Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 sammen blir jo bra om de kjenner hverandre og når det gjelder gaven bryr jeg meg ikke om de spleiser elle rikke.
Gjest Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Hvis de ikke er spesielt gode venninner så hver for seg for å maksimere besøket. Jeg savnet mer besøk sist. Når det gjelder gaver er det samma for meg.
nicknavn Skrevet 28. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2008 Vi hadde bestemt oss for å gå sammen, men nå fåreslo hun andre at vi kunne spleise på gave, men syns det er stusselig å spleise på body og bukse sammen. Så jeg blir å si nei til det.
Gjest Skrevet 28. november 2008 #8 Skrevet 28. november 2008 Jo, der er jo litt koselig å kjøpe inn sånt. Jeg antar at de fleste som gir barselgaver gir det like mye fordi de synes det er gøy å shoppe babyting som fordi at de vil gi noe ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå