Gå til innhold

Hvor blir det av magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkner hvar morgen og kikker under dyna, for å se om det har skjedd noe mer, om den har "poppet" ut som flere skriver, men nei..

Er inni min 16 uke, og nå er jeg begynt å bli utolmodig. Vet at det varierer veldig fra person til person, og at jeg sannsynligvis vil få mer enn nok av den voksene magen tilslutt. Men akkurat nå skulle jeg ønske den glimtet med ditt nærver. Sikkert fordi dette er min første graviditet, så da er det jo litt stas når magen begynner å vokse.

Men nå kverner bare tankene mine litt i den negative retningen, siden den ikke er der endå..tenk om, tenk visst..Ja,dere kjenner vel til det??

Vet det er blitt at dette spm er en gjenganger, men stiller det allikevel, når kom din mage??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magen ble litt større i uke 17 (uke 18 her på bim). Jeg er førstegangs.

Ikke uro deg for at det skal være noe galt, det er helt normalt at det tar lenger tid med oss ferskinger;-)

Plutselig en morgen våkner du å ser forskjell! Det er utrolig nok sånn at den kan forandre seg over natten!

Lykke til videre!

Skrevet

Er førstegangs, og 15+6, altså 16 uker imorra- og jeg har ikkeno mage:)

Den er nok litt slappere enn før, og det virker som om enkelte ting inni der- som tarmer etc- har blitt presset lenger opp, men jeg har ingen mage som sådan. Har kun gått opp en kilo eller så også.

Skrevet

Mange får ikke mage før senere når de er førstegangs uansett. Her poppet magen i uke 16 (17. uke her på BiM), men jeg har litt mage fra før og har lagt på meg en del kilo allerede, uten av jeg vet om det har noen sammenheng.

Skrevet

Jeg er førstegangs og er i uke 17, magen begynte å komme i uke 15. Men så gikk jeg ned ganske mye før det, så når jeg begynte å få i meg mat igjen etter å ha vært innlagt pga kvalme vokste magen med en gang. Gleder meg til den blir enda større og folk kan se tydelig at jeg e gravid :) Den kommer nok snart skal du se! Hvordan føles den? Merket først at min begynte å bli strammere nede ved livmoren

Skrevet

Eg er 27+3 uker på vei, min mage har komt gradvis og sakte, er mange som sier at eg har vokst mye i det siste:) Magen min begynner å se ganske gravid ut nå da heldigvis :) .. I uke 15 voknet eg opp meg en bitteliten liten kul oppforbi skambenet, men berre om morgenen, så har livmoren vokst seg større å komt lengre opp etterhvert, eg er 170 høy og litt trente magemuskler, men også litt extra fett helt nede på magen, så er vell derfor det har tatt litt tid hoss meg tror eg.. Eg har vert veldig utolmodig kan du sei

Skrevet

Visst jeg ser godt etter, så er det vel en anelse kul nedenfor navlen, men den er der kun om morgenen. Den er blitt litt hardere også, så det er nok ingenting å bekymre seg for, er bare jeg som er litt utolmodig:) Nå holder vi på med flytting og diverse, så vi får håpe tiden går litt fortere:)

Takk for svar alle sammen, og lykke til:)

Skrevet

snart så lurer du nok på hvordan det går ann å få strekkmerker i løpet av natten, det kommer bare sånn plutselig.. :) Magen min poppet ikke skikkelig før jeg var i uke 26 her, er nå på vei inn i min 36 uke nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...