Gå til innhold

Er det håp for sånne som meg ? : (

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så overfølsom.

Nå driver jeg og vasker. Tok meg en liten pause og så på hollyoaks (heter det det ?) Har ikke sett det før. På slutten så dør brudgommen, han blir påkjørt, og jeg sitter og sipper som bare det.

Sånn er jeg. Griner for alt som er trist på tv, også hvis noe er veldig koselig.

Har flere ganger satt på tv`n, og det har vært midt i en serie jeg ikke følger med på. Men, skjer det noe trist så gråter jeg. Det er såååååå slitsomt.

Er det håp for sånne som meg som setter seg så jævlig inn i en situasjon ???? Finnes det et kurs jeg kan ta ???? (hehehehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det finnes et sånt kurs, så melder jeg meg på også!!

Sitter ofte og ser på slankekrigen og blir så følelsesmessig involvert at jeg griner jo mer enn de som er med på programmet!! :P

Kan ikke se ekstrem home makeover lenger!! Da klarer jeg ikke å gi meg!! Bare griner og griner og griner!! :P Men det var ikke sånn før, bare etter at jeg fikk poden! Men håper det går over snart, føler meg jo som en hormonfylt tenåring!! :P

Skrevet

Jeg har også blitt verre etter at jeg fikk barn. Har alltid vært følsom, men etter at førstemann kom så gjør jeg nesten ikke annet enn å sippe...hehe.

Skrevet

hehe jeg har vært sånn siden jeg ble gravid med første mann,han er 3 år nå,er værst når jeg er gravid da,en gang gråt jeg når jeg så på karlson på taket..fordi karlson hadde spist opp pannekakene til lillebror:)har akkurat fått nr 2,så forventer at det blir en del sipping i noen år fremover iallefall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...