Golli Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Jeg og mannen min har prøvd å bli gravid i over 2 år nå, men har bestemt oss for å ikke tenke så mye på d de siste mnd.. Har kjøpt oss hus, driver og pusse opp så da passet det fint og få noe annet å tenke på enn mensen og eggløsning, om man kanskje er gravid og bli skuffa gang på gang for at jeg ikke er det... De siste dagene har jeg vært litt uvel, kvalm om morgenen og slikt, hadde en liten blødning for ca 2 uker sider var d vel, tenkte ikke noe spesielt over det, var så opptatt av å komme istand i huset, men idag kikket jeg tilfeldigvis i kalenderen min og fant ut at jeg er 11 dager på overtid!!! Har ingen tester liggenes hjemme nå, så nå tripper jeg bare rundt å venter på at mannen min skal bli ferdig med benkeplata på kjøkkenet så vi kan dra å kjøpe test:) Prøver å ikke glede meg for mye med tanke på at testen kan være negativ denne gangen også.... Kryss fingrene for oss jenter:)
Golli Skrevet 28. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. november 2008 Ser at det er en stund siden jeg har vært her inne, står 6.pp ved nicket mitt;) Er en stund siden det nå!
*Bambi + spire* Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Åh, krysser fingrene for dere! Håper så inderlig at du er gravid da!! Håper du gir oss en tilbakemelding her:)
Golli Skrevet 28. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2008 Så fort jeg får tatt testen skal jeg gi dere en tilbakemelding:) Er sååå spent, men prøver alikevel å ikke glede meg for mye, men 11 dager er mye da! *Håper*
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 oyoyoy da xxxx jeg det som krysses kan for dere <3 gleder meg til å høre resultatet:)
Shiny84 Skrevet 28. november 2008 #7 Skrevet 28. november 2008 så spennende... håper det er en spire der golli!!!!!
Golli Skrevet 28. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. november 2008 Da var testen tatt og den var alt annet enn positiv:( Og tror dere ikke mensen kom 5 min etter jeg tok testen!! Superskuffa og lei meg, men får bare fortsette å øve;) Må vel bli vår tur snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå