Gå til innhold

Hvor lenge kunne dere bodd hos

Anbefalte innlegg

Skrevet

svigers ? Alene uten mannen ?

Naa har jeg vaert hos svigers i 3 uker og det gaar over all forventing. Hvilken forsaavidt er greit siden jeg meget mulig skal vaere her en hel mnd til.

ganske takknemlig for at jeg har greie svogerforeldre naa.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen - preggers
Skrevet

Jeg kunne bodd hos svigermor for resten av evigheten jeg, hun er verdens nydeligste snilleste dame =)

Skrevet

Alene kunne jeg vært lenge, men mannen min takler ikke å være hjemme mer enn et par dager. Han irriterer seg, og svigerfar er like umoden.

Skrevet

Ikke så lenge. Svigermor har støv på hjernen og jeg føler meg ukonfortabel i et hus som ser ut som om det er tatt rett ut av et interiørblad. Men ellers går jeg greit overens med dem.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

godt du ikke bor her kaklehøna ;)

Jeg kunne nok holdt ut 1 dag... vi har ikke noe å prate om. De er trivelige ellers! :)

Skrevet

Jeg har bodd hos svigers i 2 mnd uten mann, men med en unge og det gikk over all forventninger.

Så der kan jeg bo en stund, men ikke i evigheter. Blir jo litt lei av å gå på hverandre hele tiden.

så jeg kan vell si ca opp mot 1 år tenker jeg.

Skrevet

Tror jeg kunne ha levd under samme tak som svigers en god stund, så lenge jeg visste at det bare var for en begrenset periode. Mine egne foreldre derimot...

Skrevet

Kunne kanskje pressa meg igjennom en uke:) Kanskje det hadde vært bra for forholdet vårt. Hadde blitt tvingt til å finne på noe å snakke om. Jeg og svigermor er ikke akkurat bestevenner:) Svigerfar er søt da.

Skrevet

kunne bodd der en natt eller 2, men de er ikke særlig nøye på åssen det ser ut oss dem og er alkoholikere, derfor jeg ikke ville klart noe mer.

ellers er de trivelige folk :)

Skrevet

Er ;litt slik jeg har det naa da, Polarn, bare med 3 unger :)

Skrevet

3 nanosekunder!

Men hos x-svigermor kunne jeg flyttet inn og bodd forever :-)

Skrevet

20 minutter ca

Skrevet

Vet ikke. Jeg har greie svigers jeg også, men jeg har også supergreie foreldre. MEN når jeg er på besøk hos mine så synes jeg 1 uke er mere enn nok, da har jeg lyst hjem igjenn.

Jeg er vel litt hjemmekjær og liker meg best hjemme :)

Så vil tru 2 uker max.. :) Hadde blitt fort rastløs. Men har det skjedd noe hele tiden og mye å finne på så hadde jeg sikkert greid å vært der 1 mnd..samme med mine foreldre..Jeg er vel en rastløs sjel som slapper best av i mitt eget hjem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...