mamsen labamsen Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Julestjernene og julestakene er satt fram. Hengt opp røde liftgardiner i kjøkkenvindu med røde (tape) sprosser og julesnø rundt. Lilla duk på spisestuebordet og lilla fat meg 4 lilla kulelys. Tenkte og kutte ut lysestaken med 4 lilla lys oppi å år. Hmmm....så nå skal jeg bare kose meg resten av dagen......gubben får ut å ha lysene oppi treet i løpet av helga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå