Gå til innhold

Irriterer meg over ''ord'' som

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo

Sambis

Mini

Snuppa

Osv osv

Ser her inne på BIM at MANGE skriver disse grusomme ''ordene''.

Og det er hvertfall irriterende når man leser et innlegg od det samme ordet går igjen i hver eneste setning!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns det er helt ok med forkortelser her inne..

Blir mange lange ord og utrolig kjedelig å skrive de om og om igjen..

Skrevet

sambo har jeg fått til vane å skrive etter jeg har kommet inn her hehe.

så det er "deres" feil :P

Skrevet

Det som erger meg mest er når man må lese sambis hundre ganger i et innlegg.

Sambis sa ditt og sambis gjorde det. Bla bla bla ville at sambis skulle ta snuppa, siden snuppa trenger sambis, men sambis er lat, og snuppa savner sin pappa. Hva skal til for å få sambis til og se at snuppa trenger sambis. Bla bla bla snuppa og sambis.

Skrevet

sambis har jeg faktisk ikke fått med meg..

kanskje jeg også har dysleksi :P hehe.. mobber ikke de som har.. mobber de som sier de har, men som egentlig ikke kan stave. sånn som jeg.. som trodde at det hette kansje. ikke kanskje heheh.. røødmer*

Skrevet

Jeg syns det er mer plagsomt med ord som;

hr, d, jg, oxo, lism, egntlig osv.. er folk så late at de ikke gidder å skrive hele ordet?? typisk fjortiss "språk"

Skrevet

Jeg er enig med både Hi og den anonyme over her! Blir gal når jeg leser ord som sambo,mini og snuppa.. og jg, hr, r er også utrolig irriterende. Merker at jeg ofte åpner innlegg og hvis det er slike ord i innlegget så trykker jeg raskt på "tilbake"-knappen. Gjør dessverre også det med innlegg som er skrevet på dialekt.. skjønner ikke helt hvorfor folk ikke skriver normal norsk, da får de sikkert flere tilbakemeldinger på innleggene sine også :)

Skrevet

Jeg er enig med HI!! Og anonyme over her. Forkorte ordet Jeg? Det får være måte på latskap.

Sambis har jeg aldri hørt, men strømpis.. Blæh!

Og et av de verste ordene noensinne må være oxo...

Skrevet

Hva skal jeg skrive istede for mini og minsta som jeg kaller barna mine her inne? Å nei, jeg gidder ikke skrive sønnen/datteren min hver gang jeg skal skrive om de...

Og sambis må vel være et bim ord? Aldri sett det på dib

Skrevet

HI: Og hva kaller du greia i magen din? Fosteret?

Skrevet

Går mest i den lille i magen, babyen i magen, gullet, barnet vårt, før uke 16 var det lille frøet og bøllefrøet. Bøllefrøet sier mannen min enda.

Ja jeg er enig med andre anonyme her også. Blir rett og slett forbanna mange ganger når jeg leser innlegg her inne.

Jeg er foresten fra Finnmark, men liker best å skrive på bokmål her inne, men når jeg skriver sms til venner så er det på dialekt :)

HI

Skrevet

spire er et ord som irriterer meg veldig,

Skrevet

Er enig med deg anonym 12.58. SPIRE, grøss og gru!

Skrevet

Har ikke irritert meg over det HI trekker fram, men er enig med dere siste. Særlig i formen "spira". Den lille spira i magen. Æsj.

Skrevet

Det er helt greit å bruke andre betegnelser på samboer og barn enn deres egentlige navn, de færreste føler for å dele IRL-info med hønsehjernene på DiB/BiM. Om jeg så hadde kalt ungen min for satans yngel eller kozemozegullet til mamzen sin, så er det helt og fullt mitt valg, og hva andre måtte mene om det, bryr meg ikke en døyt. Når folk klarer å irritere seg over noe så fantastisk ubetydelig, er det på tide å få seg en hobby eller en jobb istedet for å ligge foran pc'en dagen lang og deklamere sin ignorans på anonyme forum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...