nicknavn Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Var på ica og kom over engangskluter til vindu, bad og gulv. Kostet 10; stk. Så nå tenkte jeg at vindusvasken til jul ville gå unna i en fei, den gang ei. Etter å ha brukt 10 kluter, siden de er så små, på et normalt kjøkkenvindu et jeg ikke fornøyd, for skjolder er det på vinduet og må frem med bøtte og vann samt mikrokluten. Dobbelt arbeid:-( Etter å ha brukt 6 kluter på en bitte liten vask på do, må jeg frem med bøtte og vann, ble ikke rent. Huff et bommkjøp det der.
Silje`mor Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Upraktisk og lite miljøvennlig. Men jeg tror jeg nesten hadde kjøpt hva som helt for å få vinduene fine...
lucky_mom Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Det blir kanskje litt på nivå med mopping :-) Man gnir bare dritten rundt istedenfor å vaske det bort :-)
lucky_mom Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Tror det var en fra Swiffer, våtmopp. Ikke sånne engangskluter.
nicknavn Skrevet 28. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2008 Må tilstå at jeg kjøpte engangskluter til gulvet også, de var også til 10; Men har ikke prøvd dem enda og fortår at jeg ikke trenger prøve de heller. Hvor er hjernen når man trenger den. Kunne jo tenke meg til at de ikke funket. Går tilbake til mikromoppen og vann:-)
erteposen + 4 Skrevet 28. november 2008 #7 Skrevet 28. november 2008 Fungerer dårlig. Jeg kjøper sånne til vindu til gutta mine. De vasker speil og glassdører når vi vasker hus. Jif sprayen ble litt voldsom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå