Eo Ipso Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Så tråden om Gøril og Jesper, og skjønner at han er syk på noe vis - hva feiler det han, noen som vil fortelle? Uff, håper de har det så fint som de kan...
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Veit ikkje eg heller......... Tydelig noko eg ikkje har klart å få med meg sjav om eg er her inne gaske ofte....... Fint hvis nokon kunne gje ein kort forklaring
tvkrus Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Han har en sykdom som gjør da en vet ikke om eller hvor lenge han vil leve etter det jeg har forstått
Gjest Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Han har en mitokondriesykdom mener jeg det heter, som er relativt sjelden og meget alvorlig, det har vært snakk om at Jesper muligens aldri får feire sin toårsdag, men legene har vært pessimistiske også, og han har allerede kjempet seg til et mye lengre liv enn de opprinnelig spådde. Så tøffe lille Jesper blir nok her med oss en stund til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå