Gå til innhold

Drep meg, Herre,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men ikke med snørr. Snørra er i ferd med å dytte ut de små røde øyekatar-øya mine og jeg vurderer om det egentlig er et tap eller en gevinst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tips: Sterilt saltvann er bra også for forkjølede voksne.

God bedring!

Skrevet

Ha kan jeg si sug lut?

"Det funka":-,)

Kjør på med mye søvn masse lambi myk papir:-,)

God bedring

Skrevet

Jeg er skeptisk til alt av kjerringråd. Likevel. 1 ts honning i en kopp lunket vann, gjerne med sitronsaft i. Honning er slimløsende og hostedempende. Dessuten er den mildt lakserende. Viktig. Vannet må være lunket ellers dreper du virkestoffene i honningen. Min fulle sympati. Har akkurat vært i gjennom det samme. God bedring.

Skrevet

Jeg er snart ferdig med dag to av totalt-stillhet-bortsett-fra-når-jeg-hoster-opp-lungene-syken.

Herren i huset er overlykkelig over husfreden. Bare vent til jeg er snakkesalig igjen.

Skrevet

Men jeg er ikke fornøyd m øyekataren, og vil gjerne returnere den m henvisning til kjøpsloven. Vær vennlig å returnere øyekatar-andelen av min innbetaling.

Skrevet

Lekkert. Fascinerende hva som bor i en kropp av gugge og gørr.

Skrevet

Skulle det bli bedre av å være lakserende, eller var det en advarsel? De hostekulene jeg har nå forutsetter at min avføring er fast og gjen-holdbar.

Skrevet

Ingen fare, da begynner den bare på tarmer, milt og andre bløtdeler, som kommer opp i tur og orden.

Skrevet

vi får rett og slett bare krysse fingrene og håpe det beste..

Skrevet

Man kan hoste på seg ribbeinsbrist. I alle fall har jeg gjort det, men det er mulig det er forbeholdt gamle skrukkekjerringer.

Skrevet

Upsideisi, fort gjort!

Jeg tror jeg har vrengt lungene, men satser på at de faller på plass siden jeg i dag kunne stå opp med (veldig hes) stemme!!

Skrevet

Man må aldri stole på en promp når man hoster mye;)

Ta en rå løk, finhakk den, rør i en stor ss honning. La stå under lokk i kjøleskapet over natta. Neste dag er hele blandingen blitt en flytende masse (Det blir litt tykkere enn vannkonsistens, men ikke mye). Drikk to ss av dette tre ganger om dagen (morgen, middag, kveld).

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

jeg begynte på følgende i natt, og det hjalp umiddelbart en god del (og jeg har ikke smakssans heller, så det gjør ingen ting):

alt man spiser skal tilsettes minst to fedd hakket hvitløk og en cm hakket ingefær og to ss hot chili pickle. Garantert virkning - varmeutviklinga aleine gjør at hals&brøstkasse virker mindre pestbefengt.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Smatt på en oksehale, det hjelper garantert.

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Hah, oksehalesuppe er en delikatesse, spør hvem som helst. Men uten smakssans er den verdiløs, da er det jo bare klar suppe med kjøtt og grønnsaker som ikke smaker noe. Her må vi ha noe som virker (hvitløk og ingefær) og noe som merkes (chili).

Gjest Siklerotte
Skrevet

Nei, jeg vil ikke spørre mennesker om de spise oksehale. Så ekkelt å sitte med en lang hale i munnen. Om det så er ingefær, hvitløk eller chili i den!!

Skrevet

Den er jo ikke lang og har pels og dusk når man spiser den da, dumma.

Skrevet

Sug Lut, beklager sent svar og lang behandlingstid. Det forekommer ofte i slike hektiske helger hvor man pleier kjærligheten.

Nå derimot sitter jeg å tygger innpå 70% freia kokesjokolade og sipper hvitvinen som er igjen etter helgens loooooovepleie:-,)

Så her sitter jeg dypt sjokkert at du faktisk klager..........Du vet at den 5`eren du faktisk bet. for den kataren gikk til PORTOOOOOOOOO???

Stivnet øyekatar veier litt faktisk i allefall den mengden du krevde......

Så søknaden er hendlagt pga bevisest stilling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...