Tonita Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Hvor mange skal du/dere kjøpe julegaver til i år?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 - Svigers - Mamma og pappa - Junior - Mannen min/meg - Bestemor og bestefar - Mor - Sviger-bestefar - Bror/svigerinne - Nevø - Bestevenninne - Tante - Nabo av mamma og pappa (junior får av dem) - Kjæresten til junior - Ei venninne
Gjest Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Mannen min Våre to barn Svigers mamma og mann pappa og dame Broderen Svigerinna mi To vennefamilier. = 9 gaver
* 5 om dagen * Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 sitter med en liste her nå, for tenkte vi skulle ut å handle mesteparten i dag. liker å ha liste,og skrive opp hva de enkelte skal få, så blir det ikke så mye luring i butkken. her er det 8 gaver til voksne. svigermor svigerfar oldefar til barna svigerinne og mann mine foreldre søster og mannen bror og dama bror 10 gaver til tantebarn. og gaver til mine 5 barn,de pleier å få flere enn en da.... så det blir litt ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå