Peluche Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Jeg får null svar på dette på de sidene jeg har lagt det ut, så jeg prøver her hvor det kanskje er mer trafikk... Datter på 6, snart 7, har utpreget feminine "former" på underkroppen. Hun har relativt smal midje, kraftig rumpe og kraftige lår. Det er vanskelig å finne bukser til henne, fordi de blir enten for trange over lårene/rumpa eller for vide i midja. Samtidig vil hun slett ikke ha bukser med veldig vide ben og lav midje- de kan passe men er visst for guttete! Skulle gjerne hatt tips om merker/butikker som har bukser som kan passe. Må legge til at hun er lang og str. 8 (128) som regel holder, men må ofte helt opp i 9-10 år (134/140). Takker hjerteligst for svar, hadde vært fint for snuppa å ha en bukse eller to som faktisk passer...
Peluche Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. desember 2008 Hm, ingen som har vært borti samme problemstilling altså? Kanskje jeg må presisere at poenget ikke er å framheve disse formene :-| ...om noen skulle tro jeg hadde noe annet motiv for spørsmålet enn å finne bukser som passer... :-)
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Hm, hvilke kjeder/merker har du sjekket da? Jeg har ikke jente selv,men vet at Lindex er å foretrekke av mine veninnner som har jenter som ikke passer inn i standardstørrelsene
Peluche Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2008 Jeg har faktisk ikke sjekket Lindex... vet at dameklærne der passer godt til de- hm- mest feminine av damer, men om det gjelder for barneklær vet jeg ikke... skal sjekke det, takk for tipset ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå