Gå til innhold

Noen som har forslag til 50 års gave til mor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke peiling, men har lyst til å gi noe ordentlig og litt spesiellt.

Hadde tenkt 2-3000 kr.

Har dere noen gode ideer å komme med?

På forhånd tusen takk for svar!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2-3000 kroner? Oj da, min mor fylte nettipp 50 år og jeg brukte vel 600-650 kr på gave. Syntes det var mye jeg:)

Skrevet

Jeg og min søster samlet bilder av familien og scrappet et album fra hele livet til mamma da hun ble 50.

Hun ble kjempe glad!!!!

Skrevet

Ja kanskje det er det... hmmm.. tenkte det var vanlig det jeg når det er runddag, men mulig jeg tar feil da. Har du noen forslag da?

Skrevet

Når mamma var 50 så reiste dei på cruise så da ga me ikkje så mykje, men året etter så var dei i Arren, Scottland. Søstra mi kjenner nokon der som ordna Spa for mamma fra oss ungane, kosta ca 1200kr, me var tre på å dele det på.

Det er eit alternativ, spa, el noko anna som du syns ho fortjener som ho ikkje unner seg sjav.

Skrevet

Ja spa behandling var jo ikke dumt da!:)

Det skal jeg tenke på.

Noen som har noen flere forslag?

Skrevet

Svigermor blir 60 i Desember, så nå forige uke var alle barn, svigerdøtre og sønner og barnebarn og tok familiebilde, med de! :) Det ble hun kjempe glad for! Tror prisen kommer på ca 6000 kr, men da er vi tre familier som skal dele på det da! :) Så ca 2000 spenn på hver familie! Synes det er helt overkommelig! Har ikke spesiellt god råd eller noe sånn, men hun blir nå bare 60 en gang i livet! Så ble det bursdagsgaven til svigerfar også, men han blir ikke 60 før om to år!! :P

Skrevet

Hva med Mamma Mia teater billetter og en natt på hotell i Oslo? Svigermoren min fyller 60år i feb. og vi har spandert dette på henne og svigerfar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...