Katrinemarie Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Hvor lenge er det vanlig å gi tåteflaske til barna? Når sluttet deres med tåteflaske og gikk over til kopp?
-MtG- Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Kremt, gutten vår som fylte 2 år i oktober bruker fortsatt tåteflaske som kos. Men han drikker av glass til måltider og sånn da, så han klarer det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå