Gå til innhold

Otto Jespersen er en dust


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke noe nytt.... Får helt hetta av den mannen!!

Skrevet

Huff, jødeutryddelsen kan bare ikke gjøres morsom på noe som helst slags vis.

Skrevet

Den mannen er vel en av få jeg får lyst til å kneble regelrett. For yttringsfrihet egentlig. Det er ikke alt det passer seg å fleipe med. Har ledd av enkelte ting han har sagt tidligere og av noen av figurene hans, men endel av den munndiarèn som har tytt ut av gapet på den fyren skulle jeg helst sluppet å høre.

 

 

Skrevet

Synes spesielt det er flaut at han som kommer med så mye gørr, ikke tåler en spøk sjøl !!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...