Espoir Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Han benytter on slem humor, som går ut på å såre og latterliggjøre andre, på en ond måte. Her gikk han virkelig over streken, synes jeg: http://www.nrk.no/nyheter/kultur/1.6328695
Silje`mor Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Det er jo ikke noe nytt.... Får helt hetta av den mannen!!
La Perla Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Huff, jødeutryddelsen kan bare ikke gjøres morsom på noe som helst slags vis.
Gjest Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Den mannen er vel en av få jeg får lyst til å kneble regelrett. For yttringsfrihet egentlig. Det er ikke alt det passer seg å fleipe med. Har ledd av enkelte ting han har sagt tidligere og av noen av figurene hans, men endel av den munndiarèn som har tytt ut av gapet på den fyren skulle jeg helst sluppet å høre.
Gjest Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Synes spesielt det er flaut at han som kommer med så mye gørr, ikke tåler en spøk sjøl !!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå