Gå til innhold

Jenter som "mishandler" sine menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

E det noen her inne som tør påstå at de en eller annen gang har "mishandlet" sin mann?

Leser utallige innlegg om menn her inne som mishandler sine kjærester/koner. Enten i form av fysisk mishandling, verbalt eller taushet.

Selv om det kansje ikke kommer under kategorien misahandling, vil påstå at jeg har gjort det til min mann når jeg har vært missfornøyd med noe, men da i form av taushet og å være sur et par timer. Tyrranisering er vell det rette å kalle det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ingen grunn til å kalle ting som "å være sur i par timer" eller taushet for verken tyrannisering eller mishandling, helt uavhengig av kjønnet på den som gjør det.

Skrevet

Nei jeg bare lurte siden det ofte er innlegg om de håpløse, inkompetente, sure og late mennene enkelte har.

Skrevet

Jeg har brukt humørmakt på min mann, og i perioder hakket på han så mye at det hadde gått på helsen hans løs om jeg ikke hadde fått hjelp. Lavt stoffskifte og vanvittig urimelig.

Kompisene mine mener en del av konene deres prater dem i hjel, og det er et maktgrep. En henger seg opp i ordlyder og snur over vender på alt en sier bare fordi en kan.

Skrevet

Vold er vold uansett om det er kvinne eller mann som utfører den.

Om man er skikkelig sint og skuffa så syns jeg det er helt greit å bruke feks taushet mot den man er sint på. Svært effektivt som straff er det også,helt lovlig og greit.

Men slår man, klyper eller gjør andre ting så er det langt over streken...desverre så virker det på meg som at en del kvinner ikke er det som like ille om en kvinne slår/klyper, lugger en mann, som når en mann gjør dette mot en kvinne....dobbelmoralisme kaller jeg sånt.

Skrevet

Jeg har klappa til mannen min to ganger. Det var på nyttårsaften for snart tre år siden. Han provoserte meg så fryktelig! I ettertid er jeg ganske flau over det og jeg vet at det ikke overhodet er greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...