Shiny84 Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 jeg testet positiv på graviditets test på onsdag, en veldig tynn strek, det samme skjedde på torsdag, men i dag er det bare en skygge strek.... snufs ( virker jo som hcg blir mindre? ) Er det dette de kaller en kjemisk graviditet? skal ha tr til mandag regner jeg med. Er det fortsatt noen sjangs for at det kan være en liten gull klump i magen, eller er alt håp ute ?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 uff det høres ut som en kjemisk graviditet ja.. men det kan jo hende at du bare produyserer hcg sent og at urinen var tynere denne gangen? håper virkelig at det klorer seg fast en liten spire i magen din
Shiny84 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2008 off, ja, jeg regnet med det.... blæ... hadde en i sommer også... ( brukt morgen urin alle gangene) he, he, så nært , men dog så fjernt!! takk for svar grysom
Tingeling27 Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 uff...håper det er en sjans for at det er en liten spire i magen din er kjemisk graviditet noe man kan ha om man tester før ikm eller??
Shiny84 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2008 en kjemisk graviditet er en veldig tidlig SA på en måte. at egget blir befruktet men ikke klarer å feste seg, det bare sneier livmorveggen slik at kroppen begynner å produsere hcg, men når egget ikke fester seg opphører jo hcg og " egget" kommer ut med ved mens tider ca.. Så hvis man ikke tester tidlig så ville man ikke regnet det for noe annet en mensen liksom....
Tingeling27 Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 ok, takk for svar...krysser fingrene for at det ikke er det du har hatt da...gode klemmer til deg:)
Shiny84 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2008 takk for det!... søt du er regner med at det er det, men har jo fortsatt denne kilingen i magen da.. er ikke annet å gjøre enn å vente å se
Tingeling27 Skrevet 29. november 2008 #8 Skrevet 29. november 2008 jeg driver også med den ventinga... er sååååå kjedelig å vente ...er ikke den mest tålmodige personen som bor her på jorden akkurat hehe... føler liksom at det er noe,men er redd det bare er litt innbilning ....kjenner liksom stikninger i magen...veldig svake murringer...men har kjent det hver dag nå siden tirsdag,..hadde el torsdag uken før...så nå venter jeg bare på å teste....kan jo være jeg har sånne murringer til vanlig,bare jeg ikke har tenkt over de og kjent så godt etter de tidligere:)
Shiny84 Skrevet 29. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. november 2008 hadde slike stikkinger jeg også, så ble det murringer, og den siste uka har det mest bare kila, he, he, kjente kiling igjen i går, og får sånne kvalme bølger...., skjønner liksom ikke hvorfor jeg har symtomer enda, men... det sitter kanskje litt i kroppen?! Håper det er spire på gang da tingeling!!! jeg skal krysse både fingre å tær for deg i allefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå