Gå til innhold

Noen som vet?


mitt <3 rom, vi blir 4<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er farlig å fly så tili i svangerskapet?

jeg finner at det er sikrets å flyg i 2 trimester..

og jer er bare 5 +3 idag.. 1 trimester.. kan det skade noe?

jeg skal til bergen på onsdagen.. på kontroll etter operasjon for 1 år siden!.. må derfor ta fly.. nå ble jeg litt bekymret!:(

noen som har noe svar?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har flydd t/r USA mens jeg var ca 5-6 uker, er nå 8 uker, merka ingenting, så tror ikke det er noeproblem!:)

Skrevet

det einaste eg veit i forhold t flyging å baby e at man ikkje ska flyge når man e 7-9 måna på vei i fall det framskynde fødsel. har aldri hørt at d va skadeli i første trim.

god tur t Bergen=)

det blir å gå heilt fint=)

Skrevet

takk for svaar:)

skal også til tyskland i mars gjennom jobben!! er da ca 4 mnd på vei!!

vet ikke om jeg skal si at jeg ikke skal bli med..skal på tannlegemesse så det er veldig spennende!!:) må vell spørre legen!!

Skrevet

ei god venninna dro nettopp t island og ho va ca.4 måna på vei når ho dro. så eg trur ikkje heller det blir nå problem såfremst du ikkje e svindårli da=)=)

Skrevet

åå så braa!:) takk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...