mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Noen som vet om det er farlig å fly så tili i svangerskapet? jeg finner at det er sikrets å flyg i 2 trimester.. og jer er bare 5 +3 idag.. 1 trimester.. kan det skade noe? jeg skal til bergen på onsdagen.. på kontroll etter operasjon for 1 år siden!.. må derfor ta fly.. nå ble jeg litt bekymret! noen som har noe svar?
togutter Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 jeg har flydd t/r USA mens jeg var ca 5-6 uker, er nå 8 uker, merka ingenting, så tror ikke det er noeproblem!
engutttil=) Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 det einaste eg veit i forhold t flyging å baby e at man ikkje ska flyge når man e 7-9 måna på vei i fall det framskynde fødsel. har aldri hørt at d va skadeli i første trim. god tur t Bergen=) det blir å gå heilt fint=)
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2008 takk for svaar:) skal også til tyskland i mars gjennom jobben!! er da ca 4 mnd på vei!! vet ikke om jeg skal si at jeg ikke skal bli med..skal på tannlegemesse så det er veldig spennende!! må vell spørre legen!!
engutttil=) Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 ei god venninna dro nettopp t island og ho va ca.4 måna på vei når ho dro. så eg trur ikkje heller det blir nå problem såfremst du ikkje e svindårli da=)=)
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2008 åå så braa! takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå