Gå til innhold

Da var kjøkkenet mitt juleklart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hengt opp gardiner og lagt på juleduker på kjøkkenet, og litt julestæsj. Ble kjempefint! Kjøpte julegardiner på europris, av alle steder. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altfor tidlig for meg, men skal kjøpe adventsduk og adventsstaken er klar. Synes det holder i massevis.

Skrevet

Pleier alltid å pynte kjøkkenet 1. helga i advent, resten av huset får vente. Skal jobbe i helga, derfor tok jeg det i dag allerede. :o)

Skrevet

Så koselig:) Jeg har fått tatt stua litt skikkelig i dag, og nå er det kjøkken, bad og gang sin tur - i den rekkefølgen. Mulig gangen får vente til i morgen, hehe.

Julegardiner får vi vente med, får se om jeg orker å henge opp noe av det i år - men kjenner jeg meg selv rett blir det nok noe iallfall. Skal finne fram adventsstake og adventskalenderen iallfall.

Skrevet

Så koselig da:) Nå har akkurat gutten min og meg kommet hjem fra byen. jeg har kjøpt meg noen nye juleduker på Nille. Der fant gutten seg masse julepynt, men når jeg sa han måtte bruke sine egne penger så kjøpte han seg til slutt to ting. Han er helt opphengt i jula, slår faktisk meg.

Kanskje jeg må ta meg en tur på Europris å se om jeg finner julegardiner der. Hadde vært koselig å hatt det på kjøkkenet iallefall.

Skrevet

Jeg har strøket og hengt opp julegardiner på kjøkkenet på jobben i formiddag, samt vasket vinduer. Tenker vi gjør det hjemme i løpet av helga.

Skrevet

Uff så mye dere har gjort alt da. Må dra baken ut av stolen og lete etter adventskransen i kjelleren nå skjønner jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...