Gjest Sekretøsa Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 I bursdagsgave, altså... skal i selskap idag, og må finne på noe... ho er meget "sær", og skal kun ha dyre fancy merkeklær og slikt, og det kommer ikke på tale! Hehe
Slalotte Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Vel første tipset mitt er og ordne det før selve dagen hehe Men kan du ikke bare gi penger så hun kan kjøpe seg det hun vil ha? Likte veldig godt å få penger da jeg var på hennes alder..
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Hehe, jada Men vi fikk invitasjon på tirsdagskveld, og onsdag lå jeg langflat og spydde. I går var jeg på skolen, og leste hele kvelden.. såååå My exuuuuuse Ja, lurte på penger, men vet ikke helt... blir vel til det
erteposen + 4 Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Gavekort på platekompaniet, eller Marit Larsen sin nyeste plate - så kan hun bytte.
flypapir Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Liker hun noe spesiell musikk? Min niese som snart blir 15 er hekta på good charlotte, så jeg har kjøpt good charotte sekk til henne. Finnes jo masse band effekter og div stæsj..
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. november 2008 #7 Skrevet 28. november 2008 ja, det er sant takk for tips! Dårlig med platesjapper i denna byen, men kan vel se hva gubben kan raske med seg fra jobb
Gjest Gul stjerne Skrevet 28. november 2008 #8 Skrevet 28. november 2008 Kan en fjortenåring noensinne få nok mascara? Kjøp henne en god en, kanskje ditt favorittmerke?
Mille** Skrevet 28. november 2008 #9 Skrevet 28. november 2008 Saltvannspudder, kjøpte det til tantungen min på 13, er visst noe man bare MÅ ha! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå