Gjest Gul stjerne Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Jeg har skikkelig lyst å kjøpe lekekjøkken til min lille gutt, tror han hadde digget det. Har sett et finfint fra Fisher Price.Pappaen er litt motstander og mener verktøybenk er mer passende. Men det har vel minimalt å si for en gutt på halvannet år? Liker deres smågutter kjøkkenting?
Gjest Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Lekekjøkken er supert til gutter! Vi har både lekekjøkken og verktøysbenk og de bruker lekekjøkkenet mest! :-) Mini på 17 mnd leker masse med dette og "lager mat" til oss hver dag.
Gjest Gul stjerne Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Ja, ikke sant ;-D Det ante meg at jeg var inne på noe. Flere med erfarnger?
Mayken Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Snuppa vår fikk lekekjøkken i 2 års gave av oss. Nabogutten var på besøk og var helt oppslukt av det. De lekte veldig fint sammen:) Vi kjøpte kjøkkenet på riktige leker i Oslo, de hadde mange forskjellige modeller og de er solide og fine. Noen av dem kan sees på riktigeleker.no.
erteposen + 4 Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Hvorfor er far i mot det? Riste litt på hodet her:) Lekekjøkken er en unisex leke, og i barnehagen er det like mange gutter som jenter som trives i kjøkkenkroken. Mine gutter stortrives med kjøkkenet sitt, og vi har utvidet til en liten butikk avd. Kokkeyrket er jo dominert av menn. Liker ikke store plastleker, men fisher sitt er ok. Riktigeleker.no, sprell.no, Store bjørn treleker (har ikke nettadr med de har billig frakt og masse fint), og brio sitt er fint.
-MtG- Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Lillegutt på 2 år skal få lekekjøkken til jul. Han synes det er supermoro:)
brooklyn Skrevet 28. november 2008 #7 Skrevet 28. november 2008 Storebror har verktøysbenk her hjemme, og leker endel med den. Meeeen, da han kom i bhg i dag var det kommet inn et flunkande nytt lekekjøkken der! DET var en glad gutt det, som føk bort og begynte å mekke mat med en gang! Hadde de ikkke hatt det i bhg hadde vi nok hatt et hjemme.
Gjest Skrevet 28. november 2008 #8 Skrevet 28. november 2008 Min hadde lekekomfyr og utstyr da han var liten....favoritt leken hans var det. Jentene har også stor glede av det, men på langt nær slik han hadde, de har et lekekjøkken fra Fisher Price. Nå er han 10år og har fra han var ganske liten alltid sagt at han skal bli kokk når han skal bli stor. Han elsker å utfolde seg på kjøkkenet, får bruke kokkekniven ( jeg har lært ham teknikken), koke, steke og i grunn gjøre det meste under oppsyn nå i første omgang. Du kan spørre din kjære om hvem som er de mest berømte kokkene, vel, der er menn over representert. Så hvorfor ikke kjøkken til gutt??? Synes det er minst like naturlig som verktøybenk.
Musemor med tre søte små Skrevet 28. november 2008 #9 Skrevet 28. november 2008 Gutten vår får lekekjøkken til jul
Gjest Skrevet 28. november 2008 #10 Skrevet 28. november 2008 Gutten vår fikk lekekjøkken fra Ficher Price da han var 2,5 år. Det har han lekt utrolig mye med. Fikke samme år leke mat i kalenderen sin, så han har masse stæsj til kjøkkenet sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå