Gå til innhold

Dårlig selvtillit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et middels bra utseende og har sjarm og humor å spille på men likevell sliter jeg. Kjenner jeg blir bitter på unge" friske" mennesker. Blir fysisk uvell av at samboeren min ser på andre damer. Har selv pasert 35. Det kan være alt fra Therese Johaug til diverse modeller. Spesielt blondiner med blå øyne. Noen som har opplevd dette selv og har råd å komme med.Det ødelegger så mye.Kunne tenkt meg å bare gi faen.Synes dette styrer livet mitt. Gruer meg for hver kveld med tv hvis det skulle dukke opp noen damer/jenter.Plager meg og å gå ut/reise bort i tilfelle det er noen unge freshe der.Det har gått så langt at jeg blir deppa av at han leser se og hør.Vi kan aldri se på god kveld norge f.eks.Jeg sier det ikke direkte til han og er stort sett bli og morsom utad men det er inni meg det skjer.En slagt kjemisk reaksjon

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kalles ofte ubegrunnet sjalusi. Du må aldri vise dette overfor din mann, da det oftest skaper store poroblemer. Jeg ser det fra den siden som blir utsatt for ubegrunnet sjalusi.

Det er bare noe du må jobbe med. Ikke noe din mann gjør, vil endre dette.

Han er jo hos deg frivillig, er han ikke? Gir han ikke uttrykk for at han er glad i deg? Har du grunn til å tro at han vil gjøre noe "galt"?

Pene mennesker er det i verden, og en kan ikke gå rundt å tro at alle de er en trussel. De forsvinner ikke, vet du.

Vet det ikke er lett, men du må(som du sier selv) gi faen i å tenke slik. Du kontrollerer ingen andres tanker og handlinger enn dine egne.

Skrevet

Får litt vondt av deg jeg, vet hvordan du har det på en måte:/

Det er nok det at du har litt dårlig selvtillit som er problemet her, det er ofte sånn... Begynn med å gjøre litt fine ting for deg selv, som å gå til frisøren, kjøpe deg litt nye klær, begynn å trene regelmessig, ta litt sol... gjør litt stas på deg selv!! Det fortjener du!:) Funker veldig bra for meg! smink deg og lage deg til selv om du bare skal sløve på sofaen:)

Endre tankegangen din til å bare gi F!,

Før var jeg veldig følsom og lot ting gå innpå meg, men nå har jeg lært å bare gi F rett og slett!

Vil samboeren min ikke ha meg for den jeg er så kan han bare dra på timen for min del! Tenk på at det er deg han ønsker å være sammen med, og at det faktisk er en grunn til det og;) Mange av de jentene gutter ser på tv ser de bare på som "fiksjon" uansett... Så hev hodet jente:) Imorgen skal du se God kveld Norge! Dette klarer du!!!

Skrevet

jeg og mannen min bruker å diskutere hvem som er finest osv vi om andre damer vi ser på tv og sann. Jeg er litt rar sånn på motsatt måte, jeg liker at han ser på pene damer.

Vet ikke hvorfor men det gjør at han er mann på en måte. Slutt å bruk energi på dette, dem som er vakrest er dem som utstråler selvtillit og sjarm. Så stol på deg selv og den du er, sikker på du er nydelig:)

Skrevet

Tusen takk for fine svar. Nå har jeg akkurat tatt meg en dusj og sminket meg.Ser meg i speilet og ser en pen og ungdommelig mamma. Mange ville nok missunne mine blå øyne og lange blonde hår. Skal prøve å tvinge positive tanker inn i hodet mitt fra nå av.

Skrevet

bra for deg...

føler man seg pen selv, så er man også mange ganger penere!!

når man utstråler selvtillit blir man mer attraktiv og omvendt :)

og dessuten har han mest sannsynlig ikke sjans på de pene damene på tv hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...