Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Jag har eggløsning exakt 2 uker etter min mens å detta är fantastiskt! Hade en MA 2 augusti og har pga av den varit inne på 3 utskrapninger, den sista i tisdags. Fick tebax min mens 4 uker etter andra utskrapningen (14 uker etter MA) å idag exakt 2 uker etter mensen fick jag en positiv el-test! Kroppen min e fantastisk=) Skall inte försöka igen förän nästa mens men ändå..hihi!!! jag e så glad.. idag e jag världens lyckligaste!!! Kram till er allihopa=)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 uff det var trist å høre at du mistet og måtte igjennom så mye etterpå¨ stor trøste klem til deg. å så må jeg bare si at kroppen din jammen er effektiv:) masse lykke til framover:)
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2008 Det triste har gått över.. nu sr jag framåt å hoppas att framtiden blir ljusare å ljusare=) Har varit en tuff period å jag e imponerad av att kroppen min faktiskt har klarat att komma helt tebax i rute!! Fantastiskt=)
mammaigjen!! Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Gratulerer med el:) Jeg har følgt med deg på innleggene du har hatt (du er lett gjenkjennelig med nicket ditt og svensk språk:)) og vet at du har gått gjennom mye, både sorg og frustrasjon.Endelig er du i gang igjen! Lykke til videre!
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2008 Tusen tack.. e en helt otrolig känsla. Fick besked att vänta en menstruation pga allt kroppen min varit igenom så har tänkt ta legens råd. Åker till Brasilien 21 dec så får bli första pp när vi är där nere=) Hihi.. vad glad man kan vara för nått som eggløsning=)
**Baby**number**two** Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Va roligt att se att du är så positiv, även om du har gått igenom något hemskt för bara några månader tillbaka. Grattis till ägglossning! Och lycka till med bebis verkstad i Brasilien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå