cherry coke Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Jenta mi elsker Kaptein Sabeltann. Hun får jakka og hatten fra "julenissen" og jeg tenkte å kjøpe skuta til henne, Men passer den for en 3 åring, eller er det bare dill?
Intimnissefar Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Så den på toys r us, tror det stod fra 3 år på den Hadde kjøpt den selv til gutten vår på to og et halvt, hadde det ikke vært for at vi har skikkelig dårlig erfaring med figurene fra samme serie... helt latterlig dårlig kvalitet! Figurene gikk i fra hverandre fra dag 1. Dette var to år siden da ( kjøpte den gang til eldste) og vi var dumme nok til å ikke klage heller.. det skulle vi absolutt ha gjort. 200,- for to små figurer.. og vi kjøpte fire Si i fra om du kjøper den og du er fornøyd!
cherry coke Skrevet 28. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2008 Oi..Det var vel skikkelig skuff=( Tror jeg skal gå for skuta, jeg.Rekner med hun blir superglad=)
Gjest Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 4 åringen vår har den, og den er like hel. Han leker veldig forsiktig, men lillebror har røsket mye i den skuta uten at den har blitt ødelagt. Tror helt klart en 3 åring kan leke med den uten å ødelegge den ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå