Kokkeli nyter våren:) Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Målet ble nådd mange timer før fristen:)
blond Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Det er bra! Har ikke vært aktiv selv i det siste og da er det fint å komme hit og se at andre har vært det. Det er ofte enklere å svare enn å lage innlegg selv, særlig om man er litt trøtt og uopplagt.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Det var mange sider med utrolig mye tanketomhet, svada og kjedelig lesing.... Skjerp dere jenter!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Evt. bidra mer selv med noe du synes er tankevekkende, debatterbart og spennende .....til anonym over her.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Kjempeflott;) Vi har vært kjempeflinke, jenter. Synes ikke det har vært mye tanketomhet heller, synes det har vært mang fornuftige innlegg her. Men til anonym, bidra gjerne med innlegg du synes er mer passende å skrive.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #7 Skrevet 28. november 2008 Har prøvd det noen ganger, men synes responsen på litt viktigere temaer enn " nye dongeribukser" er laber... Fikk også til svar enn gang at jentene her inne ikke er opptatt av politikk og "sånt"....!? til 1548
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #8 Skrevet 28. november 2008 Jaja, folk definerer "viktige temaer" ulikt da serru. Lenge siden jeg har sett politikk tatt opp, men er jo en stund siden jeg var innom. Det er deg, som sagt, fritt fram å finne temaer som fenger nok til at det blir debatt ut av det. Et lite tips på tampen...på anonymforum på dib bør du kunne finne diskusjoner, i varierende grad av sereiøsitet til, nok til langt ut på nyåret Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #9 Skrevet 28. november 2008 Ble en "til" for mye i den setningen.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #10 Skrevet 28. november 2008 Takk for tips! Jeg viste ikke om den siden, men ser nå at det er mer "fart" der inne
blond Skrevet 28. november 2008 #11 Skrevet 28. november 2008 Anonymforum er kjekt å bruke i tilfelle det blir for tamt her inne. En trenger heller ikke bidra med å lage nye innlegg selv i like stor grad som her. Det er som regel flere svarere enn trådstartere, men på et stort forum blir det ikke et problem. BAM er lite og innleggene her er representative for oss som er her. Mange av innleggene er bare skravlete og sosiale, men så heter det også "Skravlesiden" og man kan vel ikke forvente noe annet enn at de fleste innlegg er skravlete i mer eller mindre grad? Som flere nevner her kan du selv prøve å sette i gang debatter. Ikke alltid lett å lese dybden av hva folk skriver, men de fleste temaer kan gjøres dypere enn de i utgangspunktet ser ut til å være. Ikke gi opp BAM selv om det ikke svarer helt til forventningene, være her innimellom iallfall. Og lag noen innlegg du engasjeres av.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 28. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 28. november 2008 Føler jeg må svare litt her siden jeg sikkert står for mange av de innleggene den anonyme her refererer til. Jeg tenker nok veldig annerledes enn anonym her. Bruker alltid nick når jeg er inne på disse sidene, og står for det jeg sier og mener. Og de aller fleste her inne bruker nick derfor blir vi "kjent" med hverandre,og som mange her har sagt, akkurat som vi har blitt venner. Flere av oss tenker på hverandre, spør etter hverandre når vi vet det er noe som skjer. osv osv. Derfor blir det nok mange tråder som for anonyme og andre som kikker innom her veldig sjelden syntes blir tåpelige, men for oss betyr de noe. Og til anonym som sier du har prøvd å starte en debatt ang politikk. Kan ikke huske det jeg heller. Men jeg kan svare for meg selv at når anonyme spør om ting som det kan bli uenigheter om så passer jeg meg for hva jeg svarer for har erfaring med at det alltid kommer stygge svar fra anonyme. Utenom det så prøver jeg å svare på mange tråder for å skape mest mulig liv her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå