Gå til innhold

Hvordan går det med barna i stor seng?


Har to godgutter!

Anbefalte innlegg

Thomas holder seg fortsatt oppi sprinkelsenga si, så han blir nok der en stund til.

 

Hvordan går det med barna som har byttet til juniorseng? Holder de seg oppi senga om kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leander bruker også sprinkelsengen sin enda. Har brukt å bytte seng når de kommer seg ut av sprinkelsengen selv. Men Leander har faktisk ikke gjort det enda. Merkelig i grunnen, for han er veldig fysisk av seg. Haster ikke med å bytte seng her enda, for min del i alle fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi byttet fordi jeg syntes hun begynner å bli tung å løfte på. Dessuten så er det vanskelig å løfte henne ut hvis jeg i tillegg har Linus på armen. Håpet var egentlig at hun skulle våkne, stå opp og leke litt for seg selv før hun vekket oss i helgene, men hun går aldri ut av sengen uten at vi er i rommet og minner henne på det. Hun sovner uten problem, og sover hele natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går veldig bra. Han var raskt ute av sengen de første ukene, men så fant vi frem en lampe med led lys, han synes det er stas å ha den på når han skal sove. Går han ut av sengen tar vi den av, og det vil han ikke, så nå ligger han fint i sengen sin til han sovner! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...