Gå til innhold

Dere som har pakkekalender til barna...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble de like billige som planlagt?

Skulle i utgangspunktet kjøpe lego å dele opp, men det ble alt annet istedet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Men det var ikke planen at de skulle bli spesielt billige. Bare at de skulle inneholde stort sett ting de uansett hadde fått - fra stilongser til ny tannbørste, liksom. Er mest det at det kommer i pakke som gjør det til slik stas.

Skrevet

Nei det ble litt dyrere enn planlagt men nå inneholder kalenderen ting hun trenger som truser, sokker, trøyer, hårstæsj osv. Noen av gavene er julehobbyting som vi skal lage av sammen og noen få gaver er kun forlystelse som dvd og blånissekalenderen....

Skrevet

Ja, det var jo lurt da Pila. Ja, det er jo pakkene som er stas.

Prøvde å unngå masse godterier, så det ble jo litt da..Men, kjøpt litt fornuftig også altså.. Eller 2 ting når jeg tenker meg om.

Blir dårlig av meg selv noen ganger.

Skrevet

Nja, vi kombinerer godt, aktivitet og pakkekalender. I pakkene får de ting som de ellers ville ha fått. Det dyreste er vel ullstilongsene.

Skrevet

Det ble faktisk billigere enn planlagt, og budsjettet var 20,- gaven.

Begynte tidlig og kom over en del gratis ting som jeg la i, kjøpte masse på 20,- marked og noen dyrere ting innimellom.

Og det beste av alt, jeg klarte å holde meg til målet om at det ikke skulle være noe godis og bare ting han synes er gøy (dvs ingen ting som bare er halveis hans stil bare for å fylle opp alle 24 plassene)

Er kjempefornøyd.

Skrevet

He he, det ER enklere til jenter!! *plystre*

Spenner og strikker og stæsj. Gutter er ikke stæsjete, og billige biler mister hjula før øya får glodd på dem.

Men, kanskje ikke det var så gæli allikevel da.. Tror ikke jeg har kjøpt dyrere gave enn 29,-. Redd for å få en kravstor og bortskjemt unge. Men, må kose seg i jula vel:)

Skrevet

Må bare si at det var mye lettere å finne gaver til jenta mi enn til de tre guttene mine. Enda med at jeg kjøpte lego og delte opp,pluss ting de trenger.

Skrevet

Ja, huh, akkurat hva jeg innbiller meg:o) 4 pakkekalendere ja.. WoW! Har de en sammen, eller deler de?

Skrevet

Jeg er helt sikker på at sønnen din hadde vært kjempefin med spenner og strikker:o)

Ja kos i juletiden er kjempeviktig men jan du ikke legge inn noen pakkker med aktiviteter? Hobby eller opplevelser?

Skrevet

Jeg har faktisk pakka inn 120 gaver :0)) Mannen min har jeg kjøpt sjokolade til, smil, og sånt som han kan ha og kose seg med på arbeid, gjorde det i fjor også.

Neida har brodert kalender til alle 4, så de deler ikke, men jeg har kjpt sokker og ting de trenger..Og litt koselige ting, lego og biler..

Men jeg kjøper ofte litt gjennom hele året jeg da og legger bort til kalenderen:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...