bkatrine med bitteliten spire Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Jeg er 4+6 i dag og merker ingen symptomer i det hele tatt. Eller...har litt ømme bryster og merker jeg blir fortere andpusten men ellers ingenting...flere som har det på denne måten?? Førstegang gravid, så er litt usikker på hva jeg egentlig skal ha av symptomer nå :-)) Men tenker som så at så lenge jeg ikke blør så er vel alt som det skal være :-)
majamor - snart Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Hei, det er nok vanlig å både ha og ikke ha symptomer. Selv har jeg smerter i korsryggen, noe som likner mensmurringer og kviser. Et gedigent munnsår fikk jeg også. Litt kvalm om kvelden. Jeg har ikke ømme bryster, tror det der er helt individuelt. Du er jo bare heldig hvis du slipper unna noen symptomer:)
aurinko Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Jeg er 4+3 tror jeg, og jeg har ømme pupper, menssmerter og vondt i ryggen. Også førstegangsgravid og aner ikke hvordan det skal være. Så jeg går fra å være spent til nervøs til spent igjen. -aurinko-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå