Gå til innhold

til alle "med kul på magen"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her igjen jeg. Med smil om munnen og pcen på fanget. Venter på desember babyen min.og tenkte bare på om det er flere enn meg som har BIM her som hobby om dagene. Er inne her flere ganger om dagen, leser, ler litt og gleder meg sammen med dere som ennå går gravide eller har født. Synes det er deilig å kunne "syte" om en trenger det, eller glede seg sammen med noen, eller spør om spørsmål en lurer på som en fort får svar på her da det er så mange forskjellige opplevelser ute å går.

Takk til alle som er med på å gjøre dagen lettere:)

Har nå bare to uker til modning. Var på føden igår for journalskriving og gikk derfra med skrekkblandet fryd. Har ikke vært der før uten vonde rier.

Dette er 3 og siste mann og jeg prøver å nyte de siste ukene med barn i magen før jeg får. Spark nytes med smil for å si det sånn:)

Ikke lenge før det er min tur nå. Gleder meg sånn til å se prinsen!!

Lykke til videre alle sammen, og måtte vi alle få kose oss med både spark, manariner og sjokolade mens vi gleder oss til jul og bebiser.

nb!! Noen som vet telefonnummeret til føden på sus? bare så det er klart til noe skjer:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Telefonnummeret til føden på sus finner du under fødested i den orange menyen til venstre her ;-)

Skrevet

hvordan var journalskrivingen på sus?

skal der selv om litt over uke,husker ikke om jeg var på det når jeg fødte datteren min for fem år siden ;)

nret til føden på sus er 51519480 :)

Skrevet

Jeg var heller ikke der for 5 år siden da jeg fikk førstemann. Tror de begynte med dette for ett år siden eller noe. Den gang tok de journalskrivingen da vi kom inn med rier.

Var helt greit. Gikk opp på føden, og var med en jordmor inn på et rom hvor hun spurte meg noen spørsmål. Tror det gikk 20 minutt eller noe.

Spør deg også om du har noen ønsker til fødselen.

Var uvant å være der uten rier. Ble liksom så virkelig da. Så flere menn der som var ute å hentet seg kaffe, og som sikkert ventet. Sukk...

Tenkte at det er min tur neste gang jeg skal inn der.

Det virket rolig der da, så det er jo bra for oss som skal inn snart:)

Kanskje vi treffes der inne:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...