Gå til innhold

Har dere forrett på julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste på denne siden (www.dinjul.no) hvor noen hadde skrevet inn sin tradisjon..

De har altså grøt med mandel til frokost/lunsj.. Også har de fiskepudding og reker til forrett før selve julemiddagen..

Har dere forrett?

Hadde ikke orka noe julemiddag jeg da, om vi skulle hatt noe før det også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei er du gal!! Etter pinnekjøtt til middag og riskrem til dessert, er det såvidt jeg klarer å trille bort i sofaen hvor jeg sukker og stønner resten av kvelden over at jeg spiste for mye i år igjen, hehe.

Skrevet

... og kaste bort verdifull plass som kan brukes på pinnekjøtt og riskrem??? Tror du er hakke gal, jeg.

Hadde ikke falt meg inn engang. Også fiskepudding da, som ikke er mer enn sånn passe godt på en vanlig onsdag engang...

Nyttårsaften, ja. Men da bare en liten rekecoctail eller annen munnfull som ser lekkert ut men ikke tar opp plass i magen :-)

Skrevet

Nei erru gæren - da blir det jo ikke plass til ribba og desserten!

Skrevet

Hehe...nei.... Vi har god julefrokost med alt tenkelig pålegg, mange typer brød, eggerøre osv osv...og grøt ca i 13-tida siden middagen er først kl 17.00. Har pinnekjøtt med tradisjonsrikt tilbehør og enten saftsuppe eller riskrem til dessert, alt etter hvor vi er.

Skrevet

Har ALDRI hørt om noen som har forrett på julaften, så ble litt paff når jeg leste det =)

Skrevet

Nei, og ikke eter vi grøt på dagen heller, det spiser vi på lillejulaften =) Spiser vel en sein og god frokost bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...