edvina har fått en gutt Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Hva hadde dere kjøpt? Jeg tenkte egentlig å bruke det mest på cafeer å sånn for å hindre innsyn(jeg er f-g cup). Dekker egentlig ringsjalet nok? Burde jeg heller gå for ammesjal?. Føler det ammesjalet virker så stort og nesten opplagt at jeg er sjenert....det andre har jeg jo litt ablibi for. Rart dette her , blir jo som en tenåring igjen....
Ella i farta Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Du mener vevd sjal el elastisk sjal? En ringslynge vil ikke dekke alt når du ammer ute, mens et vevd el elastisk sjal vil gjøre det. Sjal er klart litt trening, men det er ringslynge også, for å få strammet skikkelig. Kan anbefale deg å titte inn på www.tettinntil.no/forumet Der har damene god peiling på fordeler og ulemper med begge deler:)
lillebøllaspringmadrass Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 Jeg bærer i ringslynge og mei tai.. og jeg synes ringslynga dekker bra når jeg ammer.. har ungen liggene i slynga løst og legger enden over puppen og barnet igjen.. da er det ingen som ser.. jeg har og store pupper, så jeg vil tro det kan hjelpe deg og
Nr3på vei, to tette:) Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 er også f-g cup,men om man har store eller store pupper har vel strengt tatt ikke noe med saken? Saken er vel om den dekker når man ammer....her driter vi i alt og kjører på med amming om det er edeller uten sjal;) men mange som ikke gjøre det da:)
edvina har fått en gutt Skrevet 29. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2008 må le litt...ablibi!! alibi mente jeg selvsagt. Har kjøpt ammesjal etter anbefalinger på denne siden. Så slipper jeg å tenke på at jeg må ha ammetopper også, bare å dra opp, sjalet skjuler jo magen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå