UnaH Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Jeg har en gammel voksipose (ca 10 år) liggende. Trekket er litt gammeldags, mens innmaten er helt ok, og den er pent brukt. Lurer på om det går an å kjøpe nytt trekk til voksiposer? Det må i såfall passe til en pose som er såpass gammel (regner vel kanskje med at formen har blitt endret i løpet av 10 år....). Noen som vet?
elikatt -mamma til 4- Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Ja det kan du, sjekk voksi.no, der ser du utvalget under tilbehør, løse yttertrekk. Vet ikke om du kan bestille derfra.
firabelli Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Heia:) Æ har en voksipose som var ny i 2000. Venter nr 4 her, så æ fant ut at æ hadde løst på nytt trekk. Gikk til en forhandler og bestilte derfra, slipper porto og ekstrakostnader da. Kom på 990,-. Har ikke fått trekket enda, men det kommer vel straks. Ho i butikken sa at etter flere års bruk kan dyna inni voksiposen krympe litt av bruk, liksom at ulla inni blir mer "sammentrøkt". Trur no ikke at det har så vannvitti mye å si i alle fall. Lykke til:)
En liten mamma Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Ellers så går jeg jo fint å sy et trekk selv også, det er veldig enkelt og du får akkurat det stoffet du ønsker deg!
Gjest Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 jeg har nettopp sydd en voksipose. sydde både dyna og trekket. det gikk forsåvidt greit, var ikke noe særlig vanskelig. Men nå plagdes jeg en del da, men det er rett og slett fordi jeg stort sett aldri har sydd noe før siden barneskolen:-)) Brukte bare en vanlig voksipose som mal.
1979 Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Jeg har en grønn voksipose fra 2000. Tok og farga trekket svart jeg! God som ny!
Gjest Skrevet 28. november 2008 #7 Skrevet 28. november 2008 jeg hadde en voksipose med ett fælt trekk så ut som den kom rett fra 80 tallet ,farga trekket svart jeg også,funka veldig bra det
UnaH Skrevet 29. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. november 2008 Takk for gode tips! Hadde ikke tenkt tanken hverken på å sy eller farge trekket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå