engutttil=) Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 lykke til idag!!!! masse gode tanka fra meg=) stooooooooooooooor klæm!!
Stine? Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Takk så mye =) Er unnagjort nå, og fikk henvisning til tidlig UL for å se om det er et bankende hjerte<3 Barnefar blir med på dette, og jeg håper at han får se en annen side av saken når han ser sitt eget ufødte barn, med et hjerte som punper som bare det:) Så det blir spennende, og jeg gleder meg masse=)
engutttil=) Skrevet 28. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2008 så bra da!! fikk legen typen din på gli i forhold t å beholde umgen? ka legen sa?
Stine? Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Hei:) Legen sa liksom ikke hva vi skulle gjøre, for det er vårt valg, men han sa at uansett hvilken ending det tok, så ville vi klare å "leve med den" begge to, og det skjønner jeg jo:) Han visste jo også at vi hadde vært igjennom en kirurgisk abort tidligere, og derfor at jeg heller mest mot å beholde barnet:) Han tok GU og konstanterte at jeg er ca 8 uker på vei, og bestilte som nevnt UL for å vite eksakt hvor langt jeg er på vei:) Da vet vi mer om tidsfristen for å bestemme oss.. Han sa også at det til syvende og sist var mitt valg, men at det var fint at begge var der og vi var enige med hverandre, og respekterte at vi hadde forskjellige meninger. Han sa også at det kunne vært lurt å kontakte amathea, noe som vi er helt enige i.. Skal vell kanskje snakke om det i helgen, eller ta noen dagers pause for å slappe av og koble ut tankene litt:) Så vi får se hva som skjer:)
engutttil=) Skrevet 28. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2008 det va jo kjempebra da=) kos dåkker i hælga og lykke til på mandag! håpe alt går bra før deg=)
Stine? Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Takk for det:) Skal hjem og spise nachos, ligge på sofaen og ta det helt rolig:) Så kan vi heller prøve å snakke om det over helgen, for det ender som regel i krangling, og hadde vært fint å sluppet det i helgen:) Stor klem, og takk for omtanken:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå