bekkebekk Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Tenkte jeg skulle lage en kylling sandwich BLT til kveldskos/middag i dag. Har dere noen gode tips til dette? Tenkte å riste loffskiver. Ha på stekt kyllingfilet, bacon, tomat, løk, salat og guacomole, muligens majones eller ajoli. Hvordan lager dere andre det? Eller har dere gode kyllingburger oppskrifter med filet?
erteposen + 4 Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Jeg lager den som nanna laget den:) Majones blandet med sennep, men majonesen i USA er hvit og mye bedre.. Ristet 4 skiver, og legger majones/sennep lagvis med kylling, bacon, salat og tomat i et høyt tårn og dele den i to. Er avhengig av små trespyd til å holde den sammen. Jeg har også på løk av og til, og har hele sylteagurker på siden.
Gjest Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 BLT er bacon, salat og tomat. Det du lager er vel mer bare et smørbrød som er godt.
Gjest Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Litt clubsandwich-inspirert, om ikke annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå