Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Jeg hadde samleie på søndag, for 5 uker siden. Tok angrepille 3 timer etterpå, og han kom ikke inni meg. Det var da 20 dager siden sist mens. Hva er sannsynligheten for å være gravid? Og hva er sannsynligheten for å kjenne gravid symptomer allerede 3 dager etter samleie??
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 egget fester seg ikke før 1-2 uker etter befruktning. Og du skiller ikke ut gravidhormonet før det er festet seg. Så å kjenne symptom 3 dager etter vet jeg ikke helt. evt det man kan kjenne er egget som arbeider seg nedover fra egglederen til livmora. Men man kjenner ikke typiske gravidsumptom av det. At du skal være gravid er vel liten, men man vet jo aldri da..er ikke 100% å hoppe av og angrepillen er heller ikke 100% sikkert. Men da skal du ha max uflaks.
Gjest Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Hvis det er 20 dager siden kan du ta en test og finne svaret i stedet for å gruble over sannsynligheter.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Men er det ikke for tidlig å ta testen når det ikke har gått en uke siden samleie, og jeg ikke skal ha mensen før på mandag?
Gjest Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Jeg misforstod sikkert. Trodde du sa 20 dager siden du tok angrepillen jeg. Sannsynligheten er ikke stor og mandag kan du vite svaret. Klem
Gjest -<<- Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Sannsynligheten for å være gravid er ekstremt liten. Sannsynligheten for å kjenne symptomer tre dager etter samleie er null. It's all in your head.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå